This workshop is a joint effort of the Mathematics Department of Universidad de los Andes and the Economics Department of Universidad del Rosario. The event aims to communicate modern theories and help disseminate novel research on the areas of Mathematical Finance and Economics. There will be 4 mini-courses by experienced researchers and contributive talks by young researchers. The event will be held from June 25 to June 28 of 2019 in the campuses of Universidad de los Andes (25 and 26) and Universidad del Rosario (27 and 28).

- Poster -

Speakers:

Program:

- Preinscripción -

Nombres:
Apellidos:
Tipo de Documento:
No. de Documento:
Institución:
Correo electrónico:

Estos datos son confidenciales y serán utilizados únicamente por la Universidad de los Andes para mantenerlo informado sobre nuestras actividades. Su diligenciamiento es totalmente voluntario y al registrarse usted acepta los términos y condiciones. Para mós información sobre nuestra Política de Tratamiento de Datos consulte Uso de datos personales.

Acepto términos y condiciones

list